Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
EXTRAMURAL ENGLISH ACTIVITIES AND INDIVIDUAL LEARNER DIFFERENCES - A CASE OF HUNGARY
L'Harmattan - EAN : 9782336405131
Édition papier
EAN : 9782336405131
Paru le : 5 sept. 2024
16,00 €
15,17 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9782336405131
- Collection : COLLECTION KARO
- Editeur : L'Harmattan
- Date Parution : 5 sept. 2024
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 188
- Format : 1.00 x 15.50 x 24.00 cm
- Poids : 290gr
- Résumé : In an era where the ubiquity of the English language intersects seamlessly with global entertainment, today’s youth naturally absorb the language while engaging in leisure activities. Delving beyond conventional pedagogical boundaries, this book illuminates how extramural activities, from cinematic experiences to digital gaming, can be exploited as resources for learning English. Employing a rigorous empirical framework, the present research project uncovers evidence that learners who engage in extramural English activities demonstrate higher English learning motivation, reduced English speaking anxiety, and enhanced willingness to communicate in English. Written for language professionals and researchers, this synthesis of empirical results aims to enrich the discourse on English as a Foreign Language learning and teaching. By unravelling the relationship between leisure, motivation, and individual learner differences in general, this book aims to provide readers with important research findings relevant in current foreign language education.