Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
An Evaluation of Public Relations Strategies of National Youth Service Corps and National Orientation Agency for Nigeria's Integration
EAN : 9783962030292
Édition papier
EAN : 9783962030292
Paru le : 17 mai 2018
58,20 €
55,17 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9783962030292
- Réf. éditeur : 250737
- Date Parution : 17 mai 2018
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 204
- Format : H:230 mm L:155 mm E:11 mm
- Poids : 310gr
- Résumé : The book evaluated the strategies (tools) employed by National Youth Service Corps (NYSC) and National Orientation Agency (NOA) in enhancing Nigeria's integration. It acquaints the reader with the knowledge that while newsletters and advertorials are not effective other public relations strategies (tools) such as community relations, media relations and corps members are very effective. However, ethnicity, politics of acrimony, religion, lack of social amenities and corruption pose enormous dangers to Nigeria's integration.
- Biographie : Dr. Chamberlain Chinsom Egbulefu hails from Umuojima Okereke in Osisioma-Ngwa of Abia State, Nigeria. He is a lecturer in the Department of Mass Communication Benson Idahosa University, Benin City, Edo State, Nigeria. His interest is in integration studies, public relations and advertising.