An Evaluation of Public Relations Strategies of National Youth Service Corps and National Orientation Agency for Nigeria's Integration

EAN : 9783962030292
EGBULEFU CHAMBERLAIN
Édition papier

EAN : 9783962030292

Paru le : 17 mai 2018

58,20 € 55,17 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
  • Benefits Livraison gratuite
    en France sans minimum
    de commande
  • Benefits Manquants maintenus
    en commande
    automatiquement
  • Benefits Un interlocuteur
    unique pour toutes
    vos commandes
  • Benefits Toutes les licences
    numériques du marché
    au tarif éditeur
  • Benefits Assistance téléphonique
    personalisée sur le
    numérique
  • Benefits Service client
    Du Lundi au vendredi
    de 9h à 18h
  • EAN13 : 9783962030292
  • Réf. éditeur : 250737
  • Date Parution : 17 mai 2018
  • Disponibilite : Disponible
  • Barème de remise : NS
  • Nombre de pages : 204
  • Format : H:230 mm L:155 mm E:11 mm
  • Poids : 310gr
  • Résumé : The book evaluated the strategies (tools) employed by National Youth Service Corps (NYSC) and National Orientation Agency (NOA) in enhancing Nigeria's integration. It acquaints the reader with the knowledge that while newsletters and advertorials are not effective other public relations strategies (tools) such as community relations, media relations and corps members are very effective. However, ethnicity, politics of acrimony, religion, lack of social amenities and corruption pose enormous dangers to Nigeria's integration.
  • Biographie : Dr. Chamberlain Chinsom Egbulefu hails from Umuojima Okereke in Osisioma-Ngwa of Abia State, Nigeria. He is a lecturer in the Department of Mass Communication Benson Idahosa University, Benin City, Edo State, Nigeria. His interest is in integration studies, public relations and advertising.
Haut de page
Copyright 2024 Cufay. Tous droits réservés.