Brand new brand

DGV - EAN : 9783967040050
GESTALTEN
Édition papier

EAN : 9783967040050

Paru le : 8 avr. 2021

39,90 € 37,82 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
  • Benefits Livraison gratuite
    en France sans minimum
    de commande
  • Benefits Manquants maintenus
    en commande
    automatiquement
  • Benefits Un interlocuteur
    unique pour toutes
    vos commandes
  • Benefits Toutes les licences
    numériques du marché
    au tarif éditeur
  • Benefits Assistance téléphonique
    personalisée sur le
    numérique
  • Benefits Service client
    Du Lundi au vendredi
    de 9h à 18h
  • EAN13 : 9783967040050
  • Réf. éditeur : 978396704005
  • Editeur : DGV
  • Date Parution : 8 avr. 2021
  • Disponibilite : Disponible
  • Barème de remise : NS
  • Nombre de pages : 256
  • Format : H:280 mm L:240 mm E:26 mm
  • Poids : 1.63kg
  • Résumé : How can small businesses make huge impacts? If a picture speaks a thousand words, branding is the tool to shine in a sea of thousands of competitors. This title presents the best branding for small, traditional businesses from the last years. Collecting the best in class examples, it shows how well-curated, holistic branding can take a butchers, bookstore, bakery or even a physiotherapist from one of the pile to one in a million. No matter if you're launching a new venture or giving your business a makeover, creativity is the biggest asset to do more with less and creating an everlasting imprint in the client. Small budgets, sustainable approaches, and hyperlocal inspirations are behind the most successful projects of the last years. This book is your tool to stand out.
Haut de page
Copyright 2024 Cufay. Tous droits réservés.