Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
Exhibition design
EAN : 9783037681701
Paru le : 10 juil. 2014
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9783037681701
- Réf. éditeur : G00983
- Editeur : Braun
- Date Parution : 10 juil. 2014
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 270
- Format : H:302 mm L:235 mm E:30 mm
- Poids : 1.836kg
- Interdit de retour : Retour interdit
-
Résumé :
Good exhibition design involves more than the presentation of art, objects and ideas, and also more than the mere transmission of information: A successful and compelling concept must tell a story and contribute to a deeper understanding. It must not only allow but initiate and inspire communication and interaction between the exhibit and the observer.
The interdisciplinary fusion of architecture, design, digital media, and scenography enables almost unlimited creativity. The permanent and temporary projects presented in this volume include museums, art exhibitions, and installations as well as the presentation of products at fair booths and showrooms. All concepts behind the projects are distinguished by powerful, creative design ideas and their skilful and ingenious elaboration, so that grand visions become an exciting reality.