Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
Higher Impact
EAN : 9782957542703
Édition papier
EAN : 9782957542703
Paru le : 27 avr. 2022
20,00 €
18,96 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9782957542703
- Date Parution : 27 avr. 2022
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 182
- Format : H:225 mm L:150 mm E:11 mm
- Poids : 325gr
- Résumé : How to positively influence others? How to enhance your impact and your interpersonal skills? How to convince others to take action? How to become a manager-leader? Structured around these major issues, this book aims to reach those who question themselves on leadership and charisma. Beyond tips and tricks, the author offers pragmatic and instantly applicable keys to develop your impact with a single person or a larger audience. She uses a revisited sales model, AIDA, to guide you through the factors to be considered when aiming to convince and set others to action. Based on real-life case-studies and valuable advice, this book provides an unprecedented approach to leadership and communication. With AIDA, you will develop your capacity to: Attract awareness Raise Interest Awaken Desire Lead to Action