(Re)invent your business model - 2e éd.

Dunod - EAN : 9782100866380
Laurence Lehmann-Ortega,Hélène Musikas,Jean- Marc Schoettl
Édition papier

EAN : 9782100866380

Paru le : 19 juin 2024

31,50 € 29,86 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
  • Benefits Livraison gratuite
    en France sans minimum
    de commande
  • Benefits Manquants maintenus
    en commande
    automatiquement
  • Benefits Un interlocuteur
    unique pour toutes
    vos commandes
  • Benefits Toutes les licences
    numériques du marché
    au tarif éditeur
  • Benefits Assistance téléphonique
    personalisée sur le
    numérique
  • Benefits Service client
    Du Lundi au vendredi
    de 9h à 18h
  • EAN13 : 9782100866380
  • Réf. éditeur : 5471851
  • Editeur : Dunod
  • Date Parution : 19 juin 2024
  • Disponibilite : Disponible
  • Barème de remise : NS
  • Nombre de pages : 232
  • Format : H:157 mm L:245 mm E:18 mm
  • Poids : 430gr
  • Résumé : Innovation is the new business imperative. Every company, big or small, and regardless of its industry, is trying to find the magic formula for innovation. Odyssey 3.14 offers an original approach through invitation to a real journey that combines innovation and strategy. Starting with the 3 pillars that make up the business model, this approach recommends 14 directions to consider for inventing or reinventing the business model.

    Odyssey 3.14 is the result of over ten years of research, consulting and teaching by the three authors. They have thoroughly analysed over 80 companies that have successfully invented or reinvented their business models.

    This new edition is enriched with recent examples and offers 50 real cases of invention or reinvention of the business model. They aim to inspire you to take action!
  • Biographie : Jean-Marc Schoettl est diplômé ESCP, docteur en sciences de l'organisation (Paris-Dauphine) et directeur de JMS Consultants.
Haut de page
Copyright 2024 Cufay. Tous droits réservés.