Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
Rethinking luxury
L'Harmattan - EAN : 9782343194189
Édition papier
EAN : 9782343194189
Paru le : 10 janv. 2020
29,50 €
27,96 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9782343194189
- Collection : MARCHE & ORGANI
- Editeur : L'Harmattan
- Date Parution : 10 janv. 2020
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 264
- Format : H:240 mm L:155 mm E:14 mm
- Poids : 416gr
- Résumé : Despite being one of the most traditional industries, the luxury sector is highly dynamic and rapidly changing influenced by new ideas, aspects, fields, technologies and generations. One of such influences is the prevalence of digital technology and social media. It challenges a number of major premises of luxury brands, including exclusivity, status, authenticity and sensory experience. This special issue of Market and Organizations explores luxury consumption and production in a digital and experiential era. Authors take a multidisciplinary and holistic perspective to explore the role of digital customer experience in rethinking the luxury industry in the future. The objective is to advance knowledge on luxury in marketing and economy by bringing together international scholars (research in French and English) from different disciplines and practitioners working in the field of luxury.