Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
Summary: FutureConsumer.com
EAN : 9782511048177
Édition papier
EAN : 9782511048177
Paru le : 14 sept. 2016
9,99 €
9,47 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9782511048177
- Réf. éditeur : 230052
- Collection : BUSINESS BOOK S
- Date Parution : 14 sept. 2016
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 42
- Format : H:180 mm L:120 mm E:3 mm
- Poids : 53gr
-
Résumé :
The must-read summary of Frank Feather's book: "FutureConsumer.com: The Webolution of Shopping to 2010".
This complete summary of the ideas from Frank Feather's book "FutureConsumer.com" shows how the internet revolution has taken the shopping experience out of shops and into the home. This transition is set to completely transform the commercial and personal lifestyle landscape, effectively reversing everything in the industrial revolution required. In his book, the author points out that the current debate over the best approach to e-commerce is largely irrelevant. Instead, retailers should focus on winning the attention of the internet consumer, as there can only be one or two winners at most in each product category. By reading this summary, you will discover the key to coming out on top in the competitive Webolution.
Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your business knowledge
To learn more, read "FutureConsumer.com" and find out how you can stand out online and win the Webolution!