Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
Summary: Now or Never
EAN : 9782511046531
Édition papier
EAN : 9782511046531
Paru le : 14 sept. 2016
9,99 €
9,47 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9782511046531
- Réf. éditeur : 229218
- Collection : BUSINESS BOOK S
- Date Parution : 14 sept. 2016
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 42
- Format : H:180 mm L:120 mm E:3 mm
- Poids : 53gr
-
Résumé :
The must-read summary of Mary Modahl's book: "Now or Never: How Companies Must Change Today to Win the Battle for Internet Consumers".
This complete summary of the ideas from Mary Modahl's book "Now or Never" shows that the battle for internet consumers is still underway. It can still be won by either traditional companies or internet start-ups. However, in her book the author states that time is running out: traditional companies cannot ignore the internet for much longer and internet start-ups need to start generating profit soon. This summary presents three key objectives that companies should aim to achieve over the next five years if they want to win the battle and prosper.
Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your business knowledge
To learn more, read "Now or Never" and find out why it is so important for companies to gain prominence on the internet in order to survive in the future.