Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
Summary: Opening Digital Markets
EAN : 9782511041413
Édition papier
EAN : 9782511041413
Paru le : 14 sept. 2016
9,99 €
9,47 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9782511041413
- Réf. éditeur : 229462
- Collection : BUSINESS BOOK S
- Date Parution : 14 sept. 2016
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 44
- Format : H:180 mm L:120 mm E:3 mm
- Poids : 55gr
-
Résumé :
The must-read summary of Walid Mougayar's book: "Opening Digital Markets: Battle Plans and Business Strategies for Internet Commerce".
This complete summary of Walid Mougayar's book "Opening Digital Markets" shows that the development of Internet-based commerce is still in its early days. The implications of this development are significant for everyone, but particularly for business managers who are charged with the responsibility of successfully moving their organisations forward. In his book, the author explains how you can develop a structured strategy to exploit and fully benefit from the Internet. This summary is a must-read for planners, managers and strategists who want to achieve e-commerce success.
Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your business knowledge
To learn more, read "Opening Digital Markets" and find out how you can take advantage of the Internet to take your business to the next level.