Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
Summary: The E-process Edge
EAN : 9782511046449
Édition papier
EAN : 9782511046449
Paru le : 16 sept. 2016
9,99 €
9,47 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9782511046449
- Réf. éditeur : 229209
- Collection : BUSINESS BOOK S
- Date Parution : 16 sept. 2016
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 44
- Format : H:180 mm L:120 mm E:3 mm
- Poids : 55gr
-
Résumé :
The must-read summary of Peter Keen and Mark McDonald's book: "The E-process Edge: Creating Customer Value and Business Wealth in the Internet Era".
This complete summary of the ideas from Peter Keen and Mark McDonald's book "The E-process Edge" shows how in order to succeed, an internet business must address three crucial issues: how to establish a good enough relationship for repeat business, how to apply competencies in the business to serve the customer and how to use the power of every network available. In their book, the authors analyse good e-processes and how you can implement them. This summary is a must-read for anyone who wants to develop the best strategy to ensure business success on the internet.
Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your business knowledge
To learn more, read "The E-process Edge" and discover the key to business success on the internet and how to stay ahead of the competition.