Summary: The E-process Edge

EAN : 9782511046449
BUSINESSNEWS PUBLISH
Édition papier

EAN : 9782511046449

Paru le : 16 sept. 2016

9,99 € 9,47 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
  • Benefits Livraison gratuite
    en France sans minimum
    de commande
  • Benefits Manquants maintenus
    en commande
    automatiquement
  • Benefits Un interlocuteur
    unique pour toutes
    vos commandes
  • Benefits Toutes les licences
    numériques du marché
    au tarif éditeur
  • Benefits Assistance téléphonique
    personalisée sur le
    numérique
  • Benefits Service client
    Du Lundi au vendredi
    de 9h à 18h
  • EAN13 : 9782511046449
  • Réf. éditeur : 229209
  • Collection : BUSINESS BOOK S
  • Date Parution : 16 sept. 2016
  • Disponibilite : Disponible
  • Barème de remise : NS
  • Nombre de pages : 44
  • Format : H:180 mm L:120 mm E:3 mm
  • Poids : 55gr
  • Résumé : The must-read summary of Peter Keen and Mark McDonald's book: "The E-process Edge: Creating Customer Value and Business Wealth in the Internet Era".

    This complete summary of the ideas from Peter Keen and Mark McDonald's book "The E-process Edge" shows how in order to succeed, an internet business must address three crucial issues: how to establish a good enough relationship for repeat business, how to apply competencies in the business to serve the customer and how to use the power of every network available. In their book, the authors analyse good e-processes and how you can implement them. This summary is a must-read for anyone who wants to develop the best strategy to ensure business success on the internet.

    Added-value of this summary:
    • Save time
    • Understand key concepts
    • Expand your business knowledge

    To learn more, read "The E-process Edge" and discover the key to business success on the internet and how to stay ahead of the competition.
Haut de page
Copyright 2024 Cufay. Tous droits réservés.