Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
Summary: The Soul of the New Consumer
EAN : 9782511045718
Édition papier
EAN : 9782511045718
Paru le : 9 sept. 2016
9,99 €
9,47 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9782511045718
- Réf. éditeur : 232057
- Collection : BUSINESS BOOK S
- Date Parution : 9 sept. 2016
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 44
- Format : H:180 mm L:120 mm E:3 mm
- Poids : 55gr
-
Résumé :
The must-read summary of Laurie Windham and Ken Orton's book: "The Soul of the New Consumer: The Attitudes, Behaviors and Preferences of E-Customers".
This complete summary of the ideas from Laurie Windham and Ken Orton's book "The Soul of the New Consumer" asks an important question: "What are the new consumers of the Internet economy like, and how do they differ from the traditional consumers?". In their book, the authors reveal the results of their analysis into internet usage, showing just how empowered consumers have become in the new economy and how much they enjoy the balance of power being in their favour. This summary will teach you about the changes experienced in business and what this means for the future of your company.
Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your knowledge
To learn more, read "The Soul of the New Consumer" and discover how you can deal with online selling and gain success in the new economy.