Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience. Pour nous conformer à la nouvelle directive sur la vie privée, nous devons demander votre consentement à l’utilisation de ces cookies. En savoir plus.
Summary: Web Rules
EAN : 9782511042809
Édition papier
EAN : 9782511042809
Paru le : 16 sept. 2016
9,99 €
9,47 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
-
Livraison gratuite
en France sans minimum
de commande -
Manquants maintenus
en commande
automatiquement -
Un interlocuteur
unique pour toutes
vos commandes -
Toutes les licences
numériques du marché
au tarif éditeur -
Assistance téléphonique
personalisée sur le
numérique -
Service client
Du Lundi au vendredi
de 9h à 18h
- EAN13 : 9782511042809
- Réf. éditeur : 231982
- Collection : BUSINESS BOOK S
- Date Parution : 16 sept. 2016
- Disponibilite : Disponible
- Barème de remise : NS
- Nombre de pages : 44
- Format : H:180 mm L:120 mm E:3 mm
- Poids : 55gr
-
Résumé :
The must-read summary of Tom Murphy's book: "Web Rules: How the Internet Is Changing the Way Consumers Make Choices".
This complete summary of the ideas from Tom Murphy's book "Web Rules" shows that the internet is changing the dynamics of the marketplace by placing the consumer firmly back in the driving seat. In recent times, big businesses and well-funded corporations have called the shots and made decisions on behalf of the consumers. But with the availability of the internet, consumers are seizing back the initiative to make their own decisions and take control of their own futures. In his book, the author provides a guide to navigating this evolution and how you can take advantage of the internet to influence the choices of your customers.
Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your knowledge
To learn more, read "Web Rules" and find out how you can benefit from the changing marketplace and the possibilities presented by the internet.