To serve and to grow

Belles Lettres - EAN : 9782376150725
Pierre Bellon
Édition papier

EAN : 9782376150725

Paru le : 8 nov. 2019

13,00 € 12,32 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
  • Benefits Livraison gratuite
    en France sans minimum
    de commande
  • Benefits Manquants maintenus
    en commande
    automatiquement
  • Benefits Un interlocuteur
    unique pour toutes
    vos commandes
  • Benefits Toutes les licences
    numériques du marché
    au tarif éditeur
  • Benefits Assistance téléphonique
    personalisée sur le
    numérique
  • Benefits Service client
    Du Lundi au vendredi
    de 9h à 18h
  • EAN13 : 9782376150725
  • Collection : MANITOBA / ENTR
  • Editeur : Belles Lettres
  • Date Parution : 8 nov. 2019
  • Disponibilite : Disponible
  • Barème de remise : NS
  • Nombre de pages : 144
  • Format : H:10 mm L:125 mm E:190 mm
  • Poids : 140gr
  • Interdit de retour : Retour interdit
  • Résumé :

    Pierre Bellon, the founder of Sodexo, is the embodiment of one of France’s finest entrepreneurial successes. At 89
    years of age, he has agreed for the first time to relate the story of his battles and his convictions. His words are worth heeding because they are original, revolutionary, and the antithesis of those we usually hear from major business leaders with companies in the CAC 40.

    This book is addressed to all those who think, like him, that history is never written in advance. And that the best way of
    advancing, of progressing, is through enterprise. Pierre Bellon shares with us his vision of the company, speaks about his raison d’être, his values and his principles of management. He excoriates technocracy. He denounces the deviancies and excesses of capitalism. He makes the case for the intra-entrepreneur. “Before you can grow, you have to begin small. That’s my philosophy in a nutshell. It’s a long road to success”.

  • Biographie : Journaliste chez BFM Business puis à la Tribune, Bruno Dranesas est un observateur de la vie des entreprises depuis près de trente ans. Depuis 2005, il est directeur des stratégies éditoriales chez ELEPHANT AT WORK.
Haut de page
Copyright 2024 Cufay. Tous droits réservés.