World shopfront design

Design Media - EAN : 9789881296627
LEE KATY
Édition papier

EAN : 9789881296627

Paru le : 12 févr. 2015

40,00 € 37,91 €
Disponible
Pour connaître votre prix et commander, identifiez-vous
Notre engagement qualité
  • Benefits Livraison gratuite
    en France sans minimum
    de commande
  • Benefits Manquants maintenus
    en commande
    automatiquement
  • Benefits Un interlocuteur
    unique pour toutes
    vos commandes
  • Benefits Toutes les licences
    numériques du marché
    au tarif éditeur
  • Benefits Assistance téléphonique
    personalisée sur le
    numérique
  • Benefits Service client
    Du Lundi au vendredi
    de 9h à 18h
  • EAN13 : 9789881296627
  • Réf. éditeur : G08103
  • Editeur : Design Media
  • Date Parution : 12 févr. 2015
  • Disponibilite : Disponible
  • Barème de remise : NS
  • Nombre de pages : 334
  • Format : H:295 mm L:240 mm E:32 mm
  • Poids : 2.172kg
  • Interdit de retour : Retour interdit
  • Résumé :

    Nowadays, as economy develops rapidly, the shopfront design is becoming one of the most important ways to express commercial cultures. Unique style designs and abundant collocations of colours of these shopfronts not only reflect the enterprise culture, but add vitality to the city.

    The book concludes universal principles for shopfront design, which are exemplified with shopfront projects following each guideline. A variety of shopfronts are gathered from different countries throughout the world, including boutiques, luggage shops, jewellery shops, optical and watch shops, cosmetics shops, restaurants, wine bars and cafes. Comprehensively, this book, with its novel design concepts and abundant exemplary practices, provides designers with a good platform for study and reference.

Haut de page
Copyright 2024 Cufay. Tous droits réservés.